Учителю української мови і літератури
Учителю зарубіжної літератури
Учителю історії
Учителю математики
Якщо дитина буде бачити, що дорослі у вільний час читають книги і діляться враженнями про прочитане, то і вона зацікавиться таким проведенням часу.
! Намагайтеся, щоб індивідуальне читання стало потребою дитини. Тому подавайте їй приклад, показуючи, як вам подобається читати. Тримайте вдома, в робочому кабінеті велику кількість книг та журналів. Нехай ваші діти бачать Вас за книгою кожного дня.
! Давайте дітям дивитися ваші книжки. Читайте їм уривки з неї вголос.
! Вибирайте і приносьте дітям книги, які відповідають їхньому віку та індивідуальним потребам (заняття спортом, догляд за тваринами), включаючи сюди і художню, і довідкову та пізнавальну літературу.
! Вибирайте в бібліотеці книжки разом з дітьми. Дуже важливо вибирати про що читати. Якщо дитина читає неохоче, вибирайте книжки, сюжети яких змусять її всміхнутись. Якщо ви ще й спробуєте виразно прочитати кілька цікавих розділів, дитина обов’язково зацікавиться книгою.
! Зацікавте дітей яким-небудь хобі чи діяльністю, котра потребує читання, і, головне, подобається їм. Конструюйте, грайте в настільні ігри, оскільки такі заняття потребують читання інструкцій, а надалі й потреби в більш повній інформації.
! Заохочуйте дітей до листування з друзями, родичами, навіть з уявними улюбленими героями.
! Розповідайте дітям про книжки, які ви читали в дитинстві, пропонуйте їм самим складати казки, вірші, історії. Записуйте їх в окремий зошит, прикрашаючи його малюнками. Пізніше дитина сама захоче перечитати ці записи вам або своїм друзям, брату,сестрі.
! Не карайте дітей за будь-яку провину читанням.
______________________________________
2. Щоразу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство й про всякий випадок з’їж морозиво.
3. Гроші й педагогіка — речі мало сумісні.
4. Нехай усі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.
5. Не заходь у душу до дітей, якщо тебе про це не просили.
6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.
7. Жартуй доти, доки не навчишся.
8. Пам’ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель — спопелити душу.
9. Приходити на урок треба настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.
10. Щоразу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.
11. Намагайся їсти щодня.
12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге й щасливе педагогічне життя.
13. Ніколи не чекай похвали, а намагайся відразу ж з’ясувати, як узагалі з нею справи до неї ставляться.
14. Люби кого-небудь, крім школи, і тоді в тебе буде все в порядку.
15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти — артист, ти — найкращий педагог, ти — найщасливіша людина.
16. Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.
17. Пишайся своїми помилками, і тоді в тебе їх буде з кожним роком усе менше.
18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішки на обличчях дітей.
19. Якщо ти вмієш звичайний факт подати як відкриття й домогтися подиву й захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.
20. Пам’ятай: гарні педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.
21. Віддай школі все, а, вийшовши зі стін школи, почни нове життя.
22. Постарайся завжди бути здоровим, навіть якщо в це хтось не повірить.
23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: «Ось учителька пішла».
24. Не спи на уроці — поганий приклад заразливий.
25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.
26. Пам’ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.
27. Добре, якщо пізнього вечора, коли ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє усмішка.
Немає коментарів:
Дописати коментар